Фэндом

K. Style NVG
K.Style NVG.png
Стандартный защитный шлеи с прибором ночного видения.
Характеристики
Редкость: Редкая
Защита: 25.0%
Вес (Кг): 2.0
Цена: Game Dollar (Icon).png8000
Локация: Везде в Колорадо
Внешний вид: Winter Edition, Alien, Autumn, Camo, Chrome, Destruction, Digital Red, Fairy Tale, Fun Edition, Halloween, Hynx, Infinity, Modern Black, Neon Dragon, Red Dragon, Red Strike, 187K, BVTR, DDO5, GG, GOSU, HIGH, IDTI, ISP, MMFK, NP2, PSYK, PXVI, Rank 1, RWL7, Team Silenterror, UNIT, VG, ZT3X

K. Style NVG - это шлем, который доступен в Infestation: The New Z. Этот предмет может быть найден во всем Колорадо

См. также Править

Скины Править

Изображение Название Skinbox Цена в Marketplace Редкость Описание
K. Style NVG (“Winter Edition”).png Winter Edition Winter Skinbox - Редкая This K. Style Helmet is part of the Winter skin collection.
K. Style NVG (Alien).png Alien Alien Skinbox - Редкая This K. Style NVG Alien is part of the Alien skin collection.
K. Style NVG (Autumn).png Autumn Autumn Skinbox - Эпичная This K. Style NVG Autumn is part of the Autumn skin collection.
K. Style NVG (Camo).png Camo Camo Skinbox - Обычная This K. Style NVG Camo is part of the Camo skin collection.
K. Style NVG (Chrome).png Chrome Chrome Skinbox - Эпичная This K. Style NVG Chrome is part of the Chrome skin collection.
K. Style NVG (Destruction).png Destruction Destruction Skinbox - Эпичная This K. Style NVG Destruction is part of the Destruction skin collection.
K. Style NVG (Digital Red).png Digital Red Epic Skinbox Gold Coins (Icon).png1400 Редкая Standard K. Style Helmet rigged with NVG set up for night ops.
K. Style NVG (Fairy Tale).png Fairy Tale Premium Skinbox Game Dollar (Icon).png1100000 Обычная This K. Style NVG Fairy Tale is part of the Fairy Tale collection.
K. Style NVG (Fun Edition).png Fun Edition Fun Edition Skinbox - Эпичная This K. Style NVG Fun Edition is part of the Fun Edition skin collection.
K. Style NVG (Halloween).png Halloween Halloween Skinbox - Эпичная This K. Style NVG Halloween is part of the Halloween skin collection.
K. Style NVG (Hynx).png Hynx Hynx Skinbox Gold Coins (Icon).png600 Обычная This K. Style NVG Hynx is part of the Hynx skin collection.
K. Style NVG (Infinity).png Infinity Infinity Skinbox Gold Coins (Icon).png4000 Редкая This K. Style NVG Infinity is part of the Infinity skin collection.
K. Style NVG (Modern Black).png Modern Black Modern Black Skinbox Gold Coins (Icon).png4000 Эпичная This K. Style NVG Modern Black is part of the Modern Black skin collection.
K. Style NVG (Neon Dragon).png Neon Dragon Dragon Skinbox Gold Coins (Icon).png3100 Обычная This K. Style NVG Neon Dragon is part of the Dragon skin collection.
K. Style NVG (Red Dragon).png Red Dragon Dragon Skinbox Gold Coins (Icon).png3000 Обычная This K. Style NVG Red Dragon is part of the Dragon skin collection.
K. Style NVG (Red Strike).png Red Strike - - Редкая This K. Style NVG Red Strike is part of the Red Strike skin collection.
K. Style NVG (187K).png 187K - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to 187K clan.
K. Style NVG (BVTR).png BVTR - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to BVTR clan.
K. Style NVG (DDO5).png DDO5 - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to DDO5 clan.
K. Style NVG (GG).png GG - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to GG clan.
K. Style NVG (GOSU).png GOSU - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to GOSU clan.
K. Style NVG (HIGH).png HIGH - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to HIGH clan.
K. Style NVG (IDTI).png IDTI - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to IDTI clan.
K. Style NVG (ISP).png ISP - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to ISP clan.
K. Style NVG (MMFK).png MMFK - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to MMFK clan.
K. Style NVG (NP2).png NP2 - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to NP2 clan.
K. Style NVG (PSYK).png PSYK - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to PSYK clan.
K. Style NVG (PXVI).png PXVI - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to PXVI clan.
K. Style NVG (Rank 1).png Rank 1 - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to Rank 1 clan.
K. Style NVG (RWL7).png RWL7 - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to RWL7 clan.
K. Style NVG (Team Silenterror).png Team Silenterror - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to Team Silenterror clan.
K. Style NVG (UNIT).png UNIT - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to UNIT clan.
K. Style NVG (VG).png VG - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to VG clan.
K. Style NVG (ZT3X).png ZT3X - - Легендарная This K. Style NVG that belongs to ZT3X clan.
Снаряжение
Рюкзаки Alice RucksackHunter BackpackLarge BackpackMedium BackpackMilitary RuckSanta's SackSmall BackpackTeddy Bear Backpack
Броня Custom GuerillaCustom VestHeavy ArmorIBALight Gear ForestLight Gear UrbanMedium ArmorMedium Armor DesertMedium Armor ForestMTV DesertMTV ForestMTV MilgreenMTV Night StalkerMTV Sand
Шлемы Fireman HelmetK. Style HelmetK. Style NVGM. Style HelmetM. Style Helmet SnowM9 Helmet BlackM9 Helmet Black GogglesM9 Helmet Black NVGM9 Helmet BlueM9 Helmet CamoM9 Helmet DesertM9 Helmet ForestM9 Helmet Forest GogglesM9 Helmet GreenM9 Helmet SandstormM9 Helmet UrbanMoto Helmet
Шляпы Beret CoverBoonie CoverBoonie DesertBoonie GreenBoonie Hat LeatherConstruction HatNVG GogglesNVG Goggles CivilianRebel HoodWolf Hat
Event шляпы Pumpkin HatElf HatCaptain Jack FrostSanta's HatChupacabra's HatUncle Sam's HatUncle Sam's Hat Red
Маски Basic GlassesBlack MaskClown MaskGas MaskGas Mask AdvancedJason MaskShadow MaskSlash MaskSkull Mask

Также на Фэндоме

Случайная вики