Фэндом

K. Style Helmet
K. Style Helmet.png
Этот старый добрый шлем гарантированно защитит ваш мозг. (в какой-то степени.)
Характеристики
Редкость: Редкий
Защита: 20.0%
Вес (Кг): 1.3
Цена: Game Dollar (Icon).png4000
Локация: Везде в Колорадо
Скины: MLG Hat ,Winter Edition, 187K, Abstract, Alien, ☻AG☻, Autumn, BVTR, Camo, Chrome, DD05, Destruction, Fairy Tale, Flames, Fun Edition, GG, GOSU, Halloween, HIGH, HYNX, Hypermonster, IDTI, Infinity, ISP, MLG, Modern Black, Neon Dragon, NP2, PSYK, PXVI, Rank 1, Red Dragon, Red Strike, RWL7, SEXI, Team Silenterror, UNIT, VG, White, ZEUS, ZT3X, Ears Ibiza
Аналоги: K. Style NVG

K. Style Helmet - это шлем, который доступен в Infestation: The New Z. Этот предмет может быть найден во всем Колорадо

См. также Править

Скины Править

Изображение Название Skinbox Цена в Marketplace Редкость Описание
K. Style Helmet (MLG Hat).png MLG Hat Epic Skinbox Gold Coins (Icon).png800 Обычная This is the real hat of Voldemort that he lost when he was fighting Gandalf.

While Gandalf was wasted in Narnia Erckul with his full virginity skills getting REEEEEEEEEEKT!!! FUCK

K. Style Helmet (“Winter Edition”).png Winter Edition Winter Skinbox - Редкая This K. Style Helmet is part of the Winter skin collection.
K. Style Helmet (187K).png 187K - - Легендарная This K. Style Helmet belongs to 187K clan.
K. Style Helmet (Abstract).png Abstract Premium Skinbox Game Dollar (Icon).png1350000 Обычная This K. Style helmet is part of the Abstract skin collection.
K. Style Helmet (Alien).png Alien Alien Skinbox - Обычная This K. Style Helmet is part of the Alien skin collection.
K. Style Helmet (☻AG☻).png ☻AG☻ - - Легендарная This K. Style Helmet belongs to the ☻AG☻ clan.
K. Style Helmet (Autumn).png Autumn Autumn Skinbox - - This K. Style Helmet is part of the Autumn skin collection.
K. Style Helmet (BVTR).png BVTR - - Легендарная This K. Style Helmet belongs to the BVTR clan.
K. Style Helmet (Camo).png Camo Camo Skinbox - Редкая This K. Style Helmet is part of the Camo skin collection.
K. Style Helmet (Chrome).png Chrome Chrome Skinbox Gold Coins (Icon).png4500 Обычная This K. Style Helmet is part of the Chrome skin collection.
K. Style Helmet (DDO5).png DDO5 - - Легендарная This K. Style Helmet belongs to DDO5 clan.
K. Style Helmet (Destruction).png Destruction Destruction Skinbox Gold Coins (Icon).png950 Редкая This Destruction skin can only be achieved through the Destruction skinbox.
K. Style Helmet (Fairy Tale).png Fairy Tale Premium Skinbox Game Dollar (Icon).png1000000 Обычная This Fairy Tale skin can only be achieved through the Premium skinbox.
K. Style Helmet (Flames).png Flames - - Обычная The good ol' Turtle Head is guaranteed to protect your brain. (Well, at least a little bit)
K. Style Helmet (Fun Edition).png Fun Edition Fun Edition Skinbox Gold Coins (Icon).png3500 Легендарная This K. Style Helmet is part of the Fun Edition skin collection.
K. Style Helmet (GG).png GG - - Легендарная This K. Style Helmet belongs to the GG clan.
K. Style Helmet (GOSU).png GOSU - - Легендарная This K. Style Helmet belongs to the GOSU clan.
K. Style Helmet (Halloween).png Halloween - - Редкая This Halloween skin can only be achieved through the Halloween skinbox.
K. Style Helmet (HIGH).png HIGH - - Легендарная This K. Style Helmet belongs to the HIGH clan.
K. Style Helmet (HYNX).png HYNX Hynx Skinbox Gold Coins (Icon).png500 Обычная This skin is part of the Hynx skin collection.
K. Style Helmet (Hypermonster).png Hypermonster Epic Skinbox Gold Coins (Icon).png1000 Редкая K. Style Hypermonster that is part of the Hypermonster skin collection.
K. Style Helmet (IDTI).png IDTI - - Легендарная This K. Style Helmet belongs to the IDTI clan.
K. Style Helmet (Infinity).png Infinity Infinity Skinbox Gold Coins (Icon).png2200 Легендарная This K. Style Infinity is part of the Infinity skin collection.
K. Style Helmet (ISP).png ISP - - Легендарная This K. Style Helmet belongs to the ISP clan.
K. Style Helmet (MLG).png MLG Premium Skinbox Game Dollar (Icon).png1000000 Обычная The good ol' Turtle Head is guaranteed to protect your brain. (Well, at least a little bit)
K. Style Helmet (Modern Black).png Modern Black Modern Black Skinbox - Легендарная The good ol' Turtle Head is guaranteed to protect your brain. (Well, at least a little bit)
K. Style Helmet (Neon Dragon).png Neon Dragon Dragon Skinbox Gold Coins (Icon).png3400 Обычная The good ol' Turtle Head is guaranteed to protect your brain. (Well, at least a little bit)
K. Style Helmet (NP2).png NP2 - - Обычная This K. Style Helmet belongs to the NP2 clan.
K. Style Helmet (PSYK).png PSYK - - Легендарная This K. Style Helmet belongs to the PSYK clan.
K. Style Helmet (PXVI).png PXVI - - Легендарная This K. Style Helmet belongs to the PXVI clan.
K. Style Helmet (Rank 1).png Rank 1 - - Легендарная K. Style Helmet that is made especially for the Rank 1 Player.
K. Style Helmet (Red Dragon).png Red Dragon - Gold Coins (Icon).png3500 Обычная This K. Style Red Dragon is part of the Dragon skin collection.
K. Style Helmet (Red Strike).png Red Strike - - Легендарная This K. Style Red Strike is part of the Red Strike skin collection.
K. Style Helmet (RWL7).png RWL7 - - Легендарная This K. Style Helmet belongs to the RWL7 clan.
K. Style Helmet (SEXI).png SEXI - - Легендарная This K. Style Helmet belongs to the SEXI clan.
K. Style Helmet (Team Silenterror).png Team Silenterror - - Легендарная This K. Style NVG belongs to Team Silenterror.
K. Style Helmet (UNIT).png UNIT - - Легендарная This K. Style Helmet belongs to the UNIT clan.
K. Style Helmet (VG).png VG - - Легендарная This K. Style Helmet belongs to the VG clan.
K. Style Helmet (White).png White - - Легендарная The good ol' Turtle Head is guaranteed to protect your brain. (Well, at least a little bit)
K. Style Helmet (ZEUS).png ZEUS - - Легендарная This K. Style Helmet belongs to the ZEUS clan.
K. Style Helmet (ZT3X).png ZT3X - - Легендарная This K. Style Helmet belongs to the ZT3X clan.
K. Style Helmet (Ears Ibiza).png Ears Ibiza - - Легендарная K. Style with Zebra ears especially made for Ibiza.
Снаряжение
Рюкзаки Alice RucksackHunter BackpackLarge BackpackMedium BackpackMilitary RuckSanta's SackSmall BackpackTeddy Bear Backpack
Броня Custom GuerillaCustom VestHeavy ArmorIBALight Gear ForestLight Gear UrbanMedium ArmorMedium Armor DesertMedium Armor ForestMTV DesertMTV ForestMTV MilgreenMTV Night StalkerMTV Sand
Шлемы Fireman HelmetK. Style HelmetK. Style NVGM. Style HelmetM. Style Helmet SnowM9 Helmet BlackM9 Helmet Black GogglesM9 Helmet Black NVGM9 Helmet BlueM9 Helmet CamoM9 Helmet DesertM9 Helmet ForestM9 Helmet Forest GogglesM9 Helmet GreenM9 Helmet SandstormM9 Helmet UrbanMoto Helmet
Шляпы Beret CoverBoonie CoverBoonie DesertBoonie GreenBoonie Hat LeatherConstruction HatNVG GogglesNVG Goggles CivilianRebel HoodWolf Hat
Event шляпы Pumpkin HatElf HatCaptain Jack FrostSanta's HatChupacabra's HatUncle Sam's HatUncle Sam's Hat Red
Маски Basic GlassesBlack MaskClown MaskGas MaskGas Mask AdvancedJason MaskShadow MaskSlash MaskSkull Mask

Также на Фэндоме

Случайная вики